خادمین گمنام حضرت زهرا

السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها

خادمین گمنام حضرت زهرا

السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها

خادمین گمنام حضرت زهرا

این وبلاگ حلقه ارتباطی است بین جوانان،دانشجویان و طلاب خیّر و نیکوکاران شهرستان ساوه که با تلاش های خالصانه خود سعی در ادامه راه پیشوایان هدایت بشری ،ائمه معصومین،علیهم السلام دارند.
سامانه پیامکی :5 4 4 4 4 4 4 4 300026

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۹ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۵۲ time
  • ۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۵:۲۲ معنا

امروز حدود 19 هزار نفر از گرسنگی مُردند

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ق.ظ

به گزارش مشرق به نقل از «صدای اقتصاد»، سایت رسمی و مورد تایید جهانی «worldometers» که به انتشار برخی از آمارهای لحظه‌ای دنیا می‌پردازد، نشان می‌دهد که هم‌اکنون بیش از 886 میلیون نفر در جهان دچار سوء تغذیه هستند.

طبق اعداد و ارقام این سایت، امروز - 16 آبان‌ماه 93 - بیش از 18 هزار و 900 نفر در جهان بر اثر گرسنگی جان باختند. در عین حال هم‌اکنون نزدیک به یک میلیارد و 600 میلیون نفر در دنیا دچار اضافه‌وزن هستند.

همچنین این سایت می‌گوید که در حال حاضر بیش از 720 میلیون نفر در دنیا به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند. ضمن اینکه در سال جاری میلادی تا به امروز بیش از یک و نیم میلیون نفر به علت بیماری‌های مرتبط با آب جان باخته‌اند.

تعداد کل مرگ و میرهای امروز نیز در دنیا (تا این لحظه) نزدیک به 98 هزار نفر بوده است.


ضمناً میتوانید در سایت زیر آمار بروز جهان از جمله افراد گرسنه و افراد چاق را مشاهده نمایید؛توجه به آمار دیگر هم جالب توجه است

۹۳/۰۸/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی